Monday, March 28, 2011

semak..

semak..



balik laaaa..



dtg blik org buat bsing..




mcm haram!

Friday, March 18, 2011

lagenda budak setan


aku baru tgok cite ni..td..ahhaha..
walopon lmbat skit..tp cite ni mmg bes la..
scene yg pling bkesan..
# ayu kne pkol dgn azmi
yg aku pling suke bile kasyah nk buang air dlm bekas..waktu die skit kn blasah tu..

oh..dlm crite ni..

ayu n kasyah mmg romantik...!!!

best tol cite ni..!!!

and very sad ending.~

Saturday, March 12, 2011

thanks a lot for ur concern


trime kaseh sbb ambek berat pd sye..

*ish nk tlis cmne ek*

marah sbb sye terlalu blembut smpi org len pijak kepala..

sye x reti marah la awak~

anyway, tQ so much for the concern..

and u wrote 'syg' in the yesterday message

so sweet,*im not sure that 'syg' is 'syg' or just teasing*~

i love u!

Wednesday, March 9, 2011

men2 dengan gambo







Monday, March 7, 2011

kemaafan adalah dendam terindah~


ni yg aku rase skarang..




no 'IM SORRY' for the riot in my

yeah..
i will be better in time




Saturday, March 5, 2011

Friday, March 4, 2011

tik tok tik tok

the time flies by..

mata aku ni dok blinking non stop..

wwaahhh..ape nk buat ni..

log in log ut fb toksah cite la bpe bnyak kali buat...

aila~

Thursday, March 3, 2011

can't help it.

meeting you was a fate, be friend with you was a choice..





but, falling in love with you,

it's

beyond my control..

the sme day goes around

the same days keep turning around..
class...test..eat..sleep..
then wake up again..
repeating all the same routine daily, monthly..


Wednesday, March 2, 2011

tips berada dlam lif

Ada cara untuk anda bagi menghilangkan kebosanan yang teramat sewaktu berada di dalam lif. Berikut adalah cara yan g anda boleh follow~


1. Ketika anda hanya berdua dengan orang tak dikenali, cuit bahunya! Kemudian anda pura-pura melihat ke tempat lain..



2. Buat muka menyeringai kesakitan sambil pegang kepala anda dan menjerit "Diam, semuanya diam!".



3. Bawalah kamera dan ambillah gambar semua orang yang ada di dalam lif.



4. Pindahkan meja kerja anda ke dalam lif. Jika ada yang masuk, tanyakan apakah mereka sudah membuat temujanji?



5. Letakkan sebuah bungkusan di sudut lif, jika ada yang masuk, tanyakan apakah mereka mendengar bunyi tik...tik...tik...



6. Anda pura-pura jadi pramugari! Tunjukkan prosedur keselamatan penerbangan seperti di dalam kapalterbang.



7. Ketika pintu menutup, beri pengumuman kepada semua orang. "Bertenang, jangan panik, nanti pasti terbuka lagi!".



8. Bukalah beg tangan anda, sambil melihat ke dalam beg tangan, tanyalah "Udaranya cukup tidak disitu?"



9. Diam dan jangan bergerak sama sekali di sudut lif, menghadap dinding, jangan sesekali keluar.



10. Dengarkan suara di dinding lift dengan stetoskop.



11. Buatlah garis di lantai sekeliling anda menggunakan kapur, lalu beritahu "Ini adalah wilayah SAYA



Tuesday, March 1, 2011

menatap indahnya seyuman di wajahmu

peh giiillleeeee..
sye suke tgok muka awak..
bulu mate pnjang, walopon ade parut, memang bes la tgok muke tu..
nak pulak lepas haircut n shave..
mcm bdk2 skolah..
cute2 je..comel2..

tp, awak garang..
nk2 plak kalo waktu lapo..
panas..
lame tggu sy,
@pon saye ajak awak pegi bnyk2 tmpat..
bile sy buat awak skit ati, awk bwak moto awak laju2..
soori la..huhu..

awk x bole mkn pedas, bile ade yg pedas, mule la tgaru2 kepala..
hahahha..
awak x mkn singgang,
kuah kari, mhun sup, mee bandung, mee kari, nsi yg xde lauk ayam*awak kan musang*,
awk suke mkn nsi goreng ayam, walopon kdai tu buat x sdap,
awk suke mkn mskan tumis*ayam mask merah*

awk suke garu2 kepala awak yg x gatal tu, stiap kali awak baling bola boling..
sebab xdpt strike..
saye suke bile awk nyanyi lagu 'sasa sayang hei'..
saye suke bile awk malu kalo sy usik awak, n mcm2 alasan awak bg, sbb nk cover blushing tu..


best quote yg pnah awak ckp adalah




AHF= affendie hensem fuyyooo!!!




kisah cinta

baru2 ni, ak mcm dpt hdu yg kawan aku, baru ptus cinta..
ades..plik btol..
walopon kite tgok diorg tu sweet gila,
tp sebaliknya, lain plak jd nye.

emmm..mcm2..
ptot la status kat fb, kemain patah hati..
huhu..

kwan sabo ye..rmi lg laki len!!!!
apa kate, kite kejo dlu impian kita, untuk menakluki dunia laut.
kan?? rasenye itu lbih bahgia,
dr ingatkan org yg x hargai segala apa yg kite buat!

ko jgn tunjukkan yg ko meratap sangat kehilangan die.
kene ingat wahai kawan ku, yg rmi lg org hargai ko, suka ko dan syg ko kat dunia ni!




chaiyoookkkkk!!!!!!!!!!