Tuesday, February 21, 2012

katakan tak nak kepada U**

sem baru bermula..
ak dah masuk sem 6 skarang ni..
ak x tau la kenapa ak rase malas sangat nak balik u aritu.
bile tiket pon on the spot..
nak balik pon pikir 2 3 kali..

haih.. ape yang x kena entah
mungkin sayang nak tinggalkan kawan2 ak kat pekan

kawan2 yang serabot,
kawan2 yang bingit,
kawan2 yang mnyampah bile aku tengok die
kawan2 yang selalu layan ak kasar2, sbb ingat ak ni lelaki,
kawan2 yang selalu menganjing ak hitam

ak x kisah..
sebab kawan2 yang diatas tu la membuat kan aku lebih menghargai diorang.
baru duduk UMT 1 malam
kerinduan sudah dirasa~

Saturday, February 18, 2012

last sunday night

wah...ari kama kawen tu bes btol.
bkn bes sbbb meraikan kwan kawen je.
sbb jmpe kwan skolah..
lpas begelak ketwa di megalane,
gerak ke restoran d'ossis,
*time kaseh obe blnje roti planta

berganjak pule ke karoke kat kp..

dan hari ini sungguhseronok..

~kawansampaimati~

Tuesday, February 14, 2012

bkn die

bukan die yg x sempurna

tapi aku yang x sempurna untuk dia

Monday, February 6, 2012

get wet, stay cool

aritu aku dgan
nazrin
yol
sapik
pazil
pae
nwar

g 'get wet, stay cool' kat gambang waterpark
bes wwwooooo

tgok gmbo je laaahhh



~kwansmpimati~

Thursday, February 2, 2012

panasonic viera 42inch

da sminggu tv kat umah aku rosak..seminggu le kami dok dengor radio je.. 
tp..arini.. tv baru smpai~~!!!!!

abah beli tv lcd panasonoc viera 42 inch
ciri2 nya adlah
HDMI
HD
SD/USD
n ak bc dlm manual die..bole smbung ntenet lg..alahai..
canggih sgt plakkk..

nk try tp aku takot le plak..
kang jd bnde len, mmpos aku~

abg2 seng heng tgah psg tv 


taraaaaaaa.....ni la tv baru~