Skip to main content

Posts

Showing posts from February, 2012

katakan tak nak kepada U**

sem baru bermula.. ak dah masuk sem 6 skarang ni.. ak x tau la kenapa ak rase malas sangat nak balik u aritu. bile tiket pon on the spot.. nak balik pon pikir 2 3 kali..
haih.. ape yang x kena entah mungkin sayang nak tinggalkan kawan2 ak kat pekan
kawan2 yang serabot, kawan2 yang bingit, kawan2 yang mnyampah bile aku tengok die kawan2 yang selalu layan ak kasar2, sbb ingat ak ni lelaki, kawan2 yang selalu menganjing ak hitam
ak x kisah.. sebab kawan2 yang diatas tu la membuat kan aku lebih menghargai diorang. baru duduk UMT 1 malam kerinduan sudah dirasa~

last sunday night

wah...ari kama kawen tu bes btol. bkn bes sbbb meraikan kwan kawen je. sbb jmpe kwan skolah.. lpas begelak ketwa di megalane, gerak ke restoran d'ossis, *time kaseh obe blnje roti planta
berganjak pule ke karoke kat kp..
dan hari ini sungguhseronok..
~kawansampaimati~

get wet, stay cool

aritu aku dgan nazrin yol sapik pazil pae nwar
g 'get wet, stay cool' kat gambang waterpark bes wwwooooo
tgok gmbo je laaahhh


~kwansmpimati~

panasonic viera 42inch

da sminggu tv kat umah aku rosak..seminggu le kami dok dengor radio je..  tp..arini.. tv baru smpai~~!!!!!
abah beli tv lcd panasonoc viera 42 inch ciri2 nya adlah HDMI HD SD/USD n ak bc dlm manual die..bole smbung ntenet lg..alahai.. canggih sgt plakkk..
nk try tp aku takot le plak.. kang jd bnde len, mmpos aku~
abg2 seng heng tgah psg tv 

taraaaaaaa.....ni la tv baru~