Skip to main content

Posts

Showing posts from March, 2012

bkn senang2 nk mntak maaf

"ko ingat senang2 je ke nak mnta maaf bila da buat slah?" ni yg capt ckap kat aku aritu.. pehhh..mnikam kalbu aritu.. pandai2 plak la wartawan2 paparazi2 ni bcerita kisah ak dan dia malam tu..
anyway..ak da insaf semua dah. aku xnk bnde ni tjadi lagi.. im on my way to lupa kan semua yang berlaku.. dan jangan sape2 pon nak ingatkan aku.. i admit my mistake,,that's it..
kepada awak..maaf. tlong jgn ingatkan saya lagi kepada semua bende terjadi.

new love is blossoming

alhamdulillah.. finally, saya dpt fendi balik.. trime kaseh kpade sume yg bercakap, berleter, mmberi nasihat, mmbntu dan juga mendengar salah silap dalm hbungan ini..
ak xkan sia2kan pluang ni.. this might be the last i got..
lov u..let cherish our love back..

i love u more than i did before

i wont give up

this lunch i manage to get him..
to sit with me,,,eating nasi ayam together
our silence is more noisy than the crowd..
it was too early to talk about our new situation,
when i stare at him..i see someting yg amat syahdu..
deep in his eyes..

seriously i feel like want to knee over.
and begging not to leave me anymore..
please..don't leave me

it is hurt when i am with him, but i can't talk like the way we used to..

no laughing, no joking, no perli, no mgutuk org..

feels like we've became strangers, out for the 1st time date..

ya ALLAH..please give me courage..ways, to win him back.. i really need him..in my life..

nilai cintamu

it's been 3days my life going on without u..
empty
dull
sorrow
sad
unexcited
please..im begging.
forgive me for all that I've done..
it really hurts when i have to live in here, without u..

curang

mood skarang..bc bwah ni..
Bagaikan tiada lagi Mentari pagi hari Suram dan kelam Dan aku pun menyendiri
Perginya entah kemana membawa hati luka Kerna kucurang Pada cinta yang kau serah
Dan bagaimanakah Harus kubawa engkau semula Kembali bersama Menyusuli cinta kita dulu
Kugenggam baramu Walaupun panas tak ku terasa Demi mu kuingin kembali Pasti tak kuulangi
Pulanglah oh sayang Bersama salju rindu kasihmu Izinkan ku kembali lagi di hatimu
Biarpun payah kau terima Pasti kucuba

someone is getting bored

yeah..i think someone has getting bored, tired and enough of me or the surrounding..yesterday was full of happiness, excitable moment, and many memories to smile whenever we flash back..
but somehow, someone doesn't feel this anymore, today..
i don't know what or who's to blame.
maybe myself, me, or i,
maybe them, you, her, or him..
but i think, it most probably the long duration of study..
we've spent 3 years here, got another 1 year to carry on..while the other people already left this place, and don't struggle to live in this sh** anymore.. hahaha..now we are blaming the course duration~haih~
the best is yet to come, perhaps..
"da hilang keseronokan, kegembiraan, keceriaan yg dlu2 dirasai pd sem ni, smpikan terasa malas jer belajar sem ni, ape kna ntah,..pergi umt, tp jiwa xde nak blaja x mcm dlu2.." (him, 2012)