Thursday, March 21, 2013

putus asa

betul, aku dah putus asa selepas seminggu ni.

cari duit lebih dengan cara berniaga, mcm2 ak post kat fb. ramai yg bertanya, tapi tiada kepastian. dari perfume, telefon, slimming lotion, baju, brooch..

mungkin bukan rezeki aku lagi. aku pelik bile seorg post barg jualan, beribu org pm..


Wednesday, March 20, 2013

berniaga ni susah

susah...
xde yg respon pon..
bnyak da duit hbes, buat modal~

Tuesday, March 19, 2013

puing puing..

hai semua.. (amboi mcm ramai je bace blog aku)..

dah sebulan dah menjalani praktikal kat Penang Port ni. banyak jugak la kerja ofis yg aku dah buat. sronok tu boleh la. bosan pon, boleh la.. haha..

ditempatkan di SBU Marine n hydro, bersama pendi <3 3="" ade="" aku="" aziz.="" bukan="" cakap="" capt="" dalam="" dan="" dia="" feri.="" feri="" hydro="" iman.="" industri="" je="" marin="" mcm="" muka="" nama="" ni="" org="" p="" pasti.="" pendi..haha..="" pon="" pulak="" ruslan="" sbu="" slipway="" sv="" tu.="" unit.="" x="" yg="">
Kami akan dihantar ke berlainan unit n sbu dalam masa 6 bulan ni. setakat ni aku dah ke pilot base (baru 1).. hoho.. SBU lain yg akan aku ditempatkan ialah kontena, kargo, oshe dan korporat.

hari ini, aku bosan..sebab xde keje. tapi kalau ada kerja, mmg x cukup tgan la.

ok lah, sampai sini je.

nti upload gmbar ak nek kapal dgn pilot pulak.