Skip to main content

Posts

Showing posts from July, 2014

lamanya x update blog!

assalamualaikum.

mak aiii. lamanya i tak mencurahkan skill penulisan at sini. sia-sia je blajar dulu.
xtau nk tulis bnde, aaah, gasak. tulis je la bnde pon yek. aku tak pandai bersajak mcm nazymolko tu ha. hahaha

sekarang, aku dah kerja. alah, apprentice je baru. pelabuhan tg. pelepas. kat mana? gelang patah, johor. yelah, aku redho, tempat tu macam hulu. orang tahu pelabuhan klang je. apprentice 8 bulan, kalau rezeki, serap masuk, percubaan 6 bulan pulak. so, nak confimr tunggu sampai 14 bulan. mak datuk. lama kan.

pasal kerja. boleh la dikatakan stressful, sampai aku hari-hari aku rasa nak berhenti. tp aku dah mcm sayang kat orang-orang yg kerja sama depatment dengan aku tu. nak pulak, ada yang hensem. eemmm. haha.

aku nak mintak tukar department, sebab kerja sekarang ni, macam tak pernah habis. tiada pengakhirannya. kalau aku kerja bahagian vessel planner, nampak la sikit aku guna bende yang aku blajor kat u dulu.

ok lah.

wassalam.
hati yang gundah gulana.